look me up in the yellow pages

Godmorgon!

mini semestern är över, och dags att börja blogga igen kanske?
idag står det spinning på schemat. jag och mamma ska svettas bort lite fett, det ska bli kul faktiskt var en vecka sen jag var på spinning, jag har försökt vila mig i form, som det så trevligt heter. för att se om mina lårmuskler kan bli okej igen. jag vill ju helst kunna springa.
idag ska jag även anmäla mig&mam till vårruset 2010, jag har en tid att slå. och jag måste börja träna upp just min löpstyrka nu, förra året sprang jag för fullt upp och ner i skogen, i år har jag inte kommit iväg än, p.g.a att det är för blött i marken. och därför måste jag springa på asfalt, och det skadar tydligen mer än vad det gör nytta.
JA, där fick ni en uppdatering om mitt nuvarande träningstänk.

på lördag ska jag göra högskoleprovet. MAHA och denna gången ska jag göra det i jönköping BINGO.
jag har inte övat ett skit. så jag får helt enkelt se hur det går.
efter detta lilla prov ska jag nästintill direkt ge mig till zinkens i HVA för att lira fotboll. JA!
och efter det är det pizzatime i klubbis. här snackar vi heldag. på riktigt.



                                                
                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback