vecka 16

HEJ!

jag har haft en toppenbra helg. och blickar in på en ny vecka. det händer mycket. men allt är ju relativt. man själv bestämmer ju hur mycket man vill göra. jag ska iallfall jobba, spinna*2, jobba ideelt på j-södra, springa i skogen *2, gå på hockey *2 helgen är fortfarande en smula öppen, men ev blir det lite valphäng.
sen kommer ju även min bruder tuck hem. så det blir nog lite lj häng också.
så attdäe.

tiden bara rusar fram, om en vecka har vi seriepremiär med torpa, jag minns det som igår när vi spelade sista matchen i höstas. på fredag nästa vecka är det valborg som vi ska skåla in på min balkong (vi hoppas på sol) och jag minns förra valborg, när jag och emma köpte grillade revben och satt på en gräsplätt och åt. GÖTT är ordet.
nästa helg är det även popadelica, men jag vet inte om jag ska gå, såg dessutom nu att salem är klockan tre och han är en av dom få som jag faktiskt vill se. sen är inte timo förrens 2145, känns lite segt. och lägga 350 kronor på det? hum. jag får överlägga detta helt enkelt. PLUS att vi ska ju på Lady Gaga den 8 maj, och sen givetvis hultsfred i sommar, jag har ju lagt ut endel cash redan på musik.

en annan sak som jag ska genomföra denna vecka är att cykla vart jag än ska. idag cyklade jag till ljungarum för att hämta hundarna sen cyklade jag till jobbet, sen kommer jag även få cykla hem.
dag ett check.

JA det var nog allt.

                          
                                      sanna vänner har man kvar när dom andra har gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback