don't think twice

                            


nu ska jag berätta för er hur min morgon var. jag antar att ni alla hoppar i stolen av nyfikenhet.
dom snöröjer(eller vad f det heter) och inga bilar får stå på gatan mellan 7-16.
hoppelihopp så skuttade jag ur sängen klockan 0630 drog på mig långkalsonger, underställströja, mjukisdress, mössa och löparskorna. sprang ner till min lilla pärla och körde till ljungarum.
där hämtade jag upp två springglada polare (alice&ozzy för tröga) och vi sprang ca 40 minuter i snön.
Kom hem, jo men ta mig fan, jag hade glömt schampoo och balsam, så jag tog mammas, utan att läsa på flaskan vad det var till för.
kom ut ur duschen borstade och fönade håret. tittar mig i spegeln och får en smärre chock. mitt hår ser ut som en lejonman. helt seriöst. sån volym. jag läser på flaskan, och det står något i stil med, volym, lättar upp, tynger inte ner.
som ni alla vet är mitt hår relativt volymigt alltid. men nu nu jävlar ska ni se, min lugg som jag alltid fönar bakåt ser idag ut som en elviskam uppåt bakåt. så jag har idag världens lättaste och största hår.

nu sitter jag på jobbet, och längtar efter lunchtimman, då ska jag träffa idapida och vi ska käka gott på café paus.  jarå.
i eftermiddag ska jag och emma träna lejte sen ska vi hem till mig och käka gröööööööööt. det ni. mums

imorgon blir det jobb, löpning, core och fikahäng. och på torsdag blir det löpning och norgehäng. like alot.

bye bye lovlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback