fotboll är livet

jag har precis kommit ur duschen, efter en superkall tränings kväll med fotbollen. men vad kul det är.
jag&elin var duktiga och sprang 3 km som uppvärming, sen hade vi fotbollsträning, med spel och ruscher!
damn vad man längtar efter grässäsongen nu, men den blir inte rolig om man inte känner att man har konditionen och orken, så det är det jag tränar för just nu, jag tränar för att orka springa som en gnu på gräset sen.

imorgon blir det pulspass på friskis och en långpromenad med mina små små vänner.
på lördag ska jag och emma dra på oss varma kläder packa väskan med varm choklad och mackor och ge oss ut och gå sexan i skogen, det ska bli myspys.
och på söndag är det längdskidor med laget.
nån dag måste jag klämma in lite löpning också (vårruset går av stapeln den 10 maj aka det är tre månader kvar tills min kondition måste vara på topp)

och imorgon ska jag vara med mitt älskade torpaff på kvällen, det ska bli superkul!


nu ska jag krama lite på min älsk sen ska jag sova. jaharåå, livet är toppen!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback