i want your love.


                         



måndagmorgon. idag börjar mitt nya liv, igen, suck. (ler) (skrattar)
jag älskar ironi. (det har jag sagt förut, heller hur)
idag ska jag jobba, spinna och lira boll. jag tror jag gillar min dag.

jag har ett problem gott folk, jag ska köpa nya converse, men vilken färg? jag vill absolut ha den gamla modellen, men jag vet inte om jag vill ha den låga eller den höga, svarta, vita, röda, gråa blåa hallonröda?
jag har tre vita och ett par blåa. så kanske rött eller svart. eller nya fräsha vita.
eller grått är snyggt. eller hey varför inte köpa flera par? JA bra idé

nog med bloggande för idag. HÖRS DÅE


Kommentarer
Postat av: amela

hög modell och hallonröda är så fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback