i will wrap you in my arms

♥                         




idag vaknade jag upp till ännu en snöig dag. och jag bara ler lite. orkar lixom inte se det negativa i det längre.
det är som det är och det spelar ingen roll hur mycket man tjatar om hur mycket man längtar efter värme och hur dåligt allt är, man mår bara sämre själv, så jag gör mitt bästa för att verkligen gilla snön, så igår när jag och hundarna gick hem från jobbet, passade vi på att gå i alla höga snödrivor, klättra på sånnadär extremt höga högar och fjantade. En snöhög var faktiskt så hög så jag var högre upp än en trafikskylt (vägbula) så där stod jag lollo 21 år, högst upp på en snöhög med två små jrt och sken som ett ljus. det är så jäkla kul att klättra i snö.

och även idag är termobrallorna medpackade för en tur i snön. yeaay
det enda lilla problemet i mitt liv är att min bil faktiskt inte startar. men men mer motion åt lollo. (kan behövas)

igår var fotbollsträningen inställd p.g.a att jkpg kommun stängt av alla idrottshallar p.g.a rasrisk. jahaja. då blir det bara friskis. och spinning, ledaren sitter fast på en buss. jahaja. en annan ledare från passet innan börjar med uppvärming åt oss. och det visar sig vara min big nono gå aldrig mer på hennes jobbiga jobbiga pass, och tro fan hon kör den hemska sju minuters uppförsbacken med agnes release me. fy och fasa. men tack och lov så kommer min favorit ledare och tar över. sen var det en ljuvig cykel tur resten av timmen.

idag är det fotbollsträning på grus HOPPAS jag, om jag får bestämma så blir det det. men man vet ju aldrig vissa tycker ju att det är lite för mycket snö. och kallt. men om det inte blir fotboll ska jag&friday gå på box. maha. (så ja jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir fotbollsträning ikväll) JAHARÅ.

långt inlägg. JA. vi får väl se hur många av er som faktiskt orkar att läsa, men till er som inte orkar, se upp ni kan missa smaskiga detaljer och skvaller.

xxx


Kommentarer
Postat av: E

Du är en diamant.

2010-02-23 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback