is it time to set me free?

ätnligen tisdag, nu är det en hel jäkla vecka innan det blir måndag igen. 
idag är det fullt upp, aerobics, fika med ema&ids, fotbollsträning (grus, yippie)
jag har en sån fotbollsvecka, träning mån, tis, tors, lagfest fre, skidskyttedag sön. 
jag och andy kommer inte vara en enda kväll på hela veckan, vi går lixom om varandra. 
men vi sover ju ihop iallafall. alltid något. höhö. 
sen är det ju fucking alla hjärtans dag på söndag. andy jobbar 0900-1830. HAHA. 
jag har iofs heldag med laget. men ändå. allt såntdär kärleksbullshit går emot oss.
men vi är ganska gulliga ändå. igår bad andy och en ipren och ett glas vatten, då fick han det plus en puss. JAPP. snällt va? 
men hey egentligen, vem behöver en specielldag för att visa sin kärlek? inte jag. alla hjärtans dag är överskattat. 

nu ringde papps och sa att han var 5 mil från jönköping, aka om 30 minuter är det luuunch, och idag är det min nästa bästa måltid, bacon. yepp en liten grisälskare är jag allt. 
xoxo


            




haha nu kom en levereans, en ung kille, trucken fastnade i snön och jag sa jag kan putta på bakom, då sa han ah det väger endel så du får ta i. HAHA man har väl jobbat på donken och fastat ett antal gånger. det här var en baggis. men att fastna med en pf pall i dörröppningen på donken det är inte en baggis, eller när jag och hannes hade öppning och skulle dra in en torrpall från andra hållet, aka när vi hade kyl&frys ute. och pallen välte och jag stod under och skrek den vääääälter och hann precis ta mig bort. HAHA. sen hade vi ramlösa på hela bron. och det blev kaos. men nu såhär när man blickar tillbaka kan man inte annat än le.


Kommentarer
Postat av: carro

haha ja som man kämpat med de där jäkla pallarna, skönt att den tiden är förbi :) de enda man saknar är er!!! hade varit kul och få besök av er snart... ;) typ dig, Andy och hannes eller nåt! :) vad sägs om en lite reunion i sommar? puss!

2010-02-09 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback