jag ska till...

STOCKHOLM!

den 26 drar jag norrut till sthlm och besöker mina favorit nollåttor.
och hem tar jag med mig massa fina vårkläder från monki, hm & weekday
och förhoppningsvis ett par converse (jaa jag ska spara allt jag kan den här månaden, ingen shopping här inte)
och det bästa av allt är att lönen kommer en dag innan jag drar. woup.

och Linnéa ska bjuda mig på fika :), men den springer vi snabbt bort i shoppingstaden.

                               


och inte på tal om det, mina små hundar kan simma i snön, det ser så roligt ut. dom slänger sig ut efter mig i den extremt djupa snön. men gud vad kul det är. och vet ni vad? nu kommer det mer snö. YES.
och min bil har gått in i en vintervägran, den vill inte starta. jahaja säger väl jag och tar på mig termobrallor och går vart jag än ska.. (eller ringer pappa aka min personliga färdtjänst)

nu ska jag GÅ hem i snön jajajajajajaja. jäkla bil.


xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback