MONKIMONDAY

                              

så var det måndag igen. och jag låter bilden tala sitt tydliga språk.  min helg har varit bra, men det händer lite mycket dryga saker i mitt liv just nu. jag kan ju säga att vi fick ringa efter bärning igår, ingen större skada skedd, det om det. nu får ni leva med era frågor för mer tänker jag inte skriva om det.
det var döskoj att åka skidor, och superbra träning, jag började söndagen med att springa ett varv runt rocksjön för att komma igång, det var skönt. sen träffades vi i torpaff för en heldag. och jag kan säga såhär, jag är totalt värdelös på att skjuta, men helvete vad snabbt jag kan åka skidor, jag åkte snabbare än frida TROTS att jag åkte 2 staffrundor, det ni.

ny vecka, och detta ska bli MIN vecka. jag ska träna(11), gå ut och gå, vara försiktig, mysa med andy, åka skidor med emma, jobba, sen dyker det garanterat upp fler saker. (jag lovar)

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback