possibility

igår var jag inte hemma en minut i vaket tillstånd, typ.
lämnade lägenheten halvvaken vid halv åtta, satte min fot innanför dörren igen halv nio på kvällen. somnade som en stock.
och så rullar det på. hela veckan ut faktiskt. det är väl så det är den här veckan.
men det är ju lite självvalt iofs. jag väljer ju helt själv vad jag vill göra. förutom att jobba då. (hoho)
nog om det. that's life. som man kan säga..

idag står spinning och fika med ellen på schemat. och en promenad, såklart, mina små vänner måste ju också få motion.

matkoma. kommer sakta. nu. jag åt stuvade makaroner. jaharå. och det bästa av allt, det blev lite över aka matlåda imorgon MUMS.

dags att tjäna lite cash nu. got to go / lolo


                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback