Ska aldrig mer berätta sanningen för någon som saknar förmågan att förstå.

                

onsdag. tiden rusar iväg. idag ska jag ha kvalitetskväll med min andy, jag skulle egentligen gått på coren, men jag känner att det kanske räcker med att springa runt munksjön? JA! jag får helt enkelt ta det långa varvet och inte gena över bron även. ja.
så ikväll ska jag och andy laga det som vi är bäst på, spagetti med köttfärssås, oh gud så gott det ska bli!
men först är det lunch för min lilla mage och även idag är papps ute på vägarna och jag ska fixa mat på egen hand, idag blir det något så gott som bacon. till vet jag inte vad det blir, återstår att se. matsnack här nu ja.

och så längtar jag till helgen för då ska jag&emmapemma åka skidor (på längden) och dricka varmchoklad.JA
i övrigt låter jag min helg vara lite öppen, lite egentid är på sin plats.
nu ska jag hämta ett soppvärmeri på lagret, det ni.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Y

ööh loulou, hälsa andy att jag tackar så hjärtligt och han typ gjorde min dag,haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback