synd

att jag inte tycker om grädde.  för då skulle jag kunna käka en semla idag, men så blir inte fallet. fallet är det att jag har köpt en klase (?) bananer att mumsa i mig.

sen en fråga, är det normalt att glufsa i sig ett helt paket vindruvor helt själv (500gr), andy hade köpt vindruvor och då tänkte jag gud vad gott, det ska jag ta några efter träningen (igår) sen när jag kom hem så var dom slut. HELT SLUT! jag blev förbannad och sa att det inte var normalt att äta så mycket vindruvor på en och samma gång. sen surade jag resten av kvällen och drack ett glas vatten för att stilla mitt vindruvebegär.
och där mina vänner har vi en negativ sak med att vara sambo, vips så kan det du tänkt att äta redan vara uppätet. (och detta är väldigt vanligt förekommande i vårat förhållande, tack andy, tack)

nu ska jag åka och hämta min bff  BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback