tidsfördriv

Jag kommer från: Ljungarum
Jag är just nu: väldigt hungrig
Hur gammal är du: 21
Tycker du om någon just nu: JAHARÅ
Om sex månader är jag: Har jag varit utomlands,  på hultsfred och blickar tillbaka på en grym sommar
Gröna eller röda äpplen: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: HUM emma eller andy. eller mamma.
Gillar du golf: Jag äger på minigolf
Vilken tid gick du upp idag: 0630
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes indeed
Har du strumpor på dig nu: Jaaa
Hur svarar du i telefon: TT storkök, det är Louise
Är du ensam nu: Jag är aldrig ensam. Just nu sällskapar alice&ozzy
Vad ska du göra ikväll: Träna och äta gröt med bff
Vad gör du imorgon: Jobbar, tränar, käkar mat
Var vill du bo när du blir stor: I ett radhus, med en liten trädgård nära stan
Är det okej att gråta: JAHARÅ
När grät du senast: I söndags när jag insåg att det bara var linnéas godis kvar i skålen.
Vilken årstid tycker du bäst om: HÖST
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej för jag vet inte hur man gör
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa till ett varmare ställe
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: JA RL rakt igenom
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: 9-10
Har du piercing: NÄHE
Vill du gifta dig: EHÖM. vet inte
Vill du ha barn: Absolut
Solar du ofta: Ah varje dag speciellt nu för tiden
Är du bra på att laga mat: Bäst om jag får säga det själv
Gillar du att dansa: Nja inte min starka sida
Är du flygrädd: Nej, men åksjuk ja
Hur vig är du: har spelat fotboll i 13år så inte så vig
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatteeeen¨
Vilken är din favoritglass: Mcd brownien i botten extra chokladsås
Tror du på ett liv efter döden: JA jag har så många att träffa där.
Tycker du om sushi: Nä!
Vad äter du helst när du ser på film: CHIRRE
Lever dina föräldrar tillsammans: Om dom gör, att dom gör
Vad heter du i mellan namn: DET vill ni inte veta
Är du morgon eller kvällsmänniska: Kväll
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Vilken hårfärg har du natuligt: Typ råtta?
Vilka hårfärger har du haft: Blond, brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaharåå
Biter du på naglarna: Nej, tack vare tandställningen har jag nu slutat
Är du beroende av något: Choklad
Hur ofta tränar/motionerar du: 2 gånger om dagen
Senaste låt du hörde: You're beautiful med james blund (tror jag) (ja jag lyssnar på radio)
Vad gör du på helgerna: Sover, tränar, äter umgås. spelar kort
Brukar du bädda sängen: Sist upp ur sängen bäddar (aka aldrig jag)
Hur många timmar sover du om nätterna: 8 sharp
Senaste bok: Tredje boken i twilight serien
Har du kysst någon under den senaste veckan: Jeppjepp
Vad var det senaste du sa: Nemen oj. (alice morrade)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja på en varm strand
Vem kramade du senaste: ANDYBOY.
Saknar du någon nu: Ja om jag gör
Vem ringde dig senast: Pappa
Gillar du att slåss: HUM. på skoj är det skoj (höhö)
Vad är du allergisk mot: inget men jag tål inte lök
Var du glad igår: MMmm AH
Vad är din favoritfärg: Rött gillar jag
Sminkar du dig: Varann dag. töjp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback