funny things goes upp and down.

HEJ!

Min onsdag slutade med att jag fastnade med bilen på min gata. Ja. snett stod jag också, men jag orkade inte bry mig så jag stängde av motorn och gick in. Tänkte det problemet tar vi imorgon. (ringde även paps och vi stämde träff 0700 ja han bestämde tiden.) så hoppade glatt imorse vid sex. in i duschen och sen ut i snön.
och jag som älskar snön skrapade alla rutor sprakade lite på snön under däcken, muttrade för mig själv helt enkelt.
men till min stora förvåning kom jag loss utan pappas hjälp och glädjen och nöjdheten spred sig i hela min kropp.
så tänkte jag ja men nu när jag vet uppe så tidigt, kan jga ju åka till ica och köpa frukostjuice sagt och gjort, kommer fram till ica och inser DAMN min plånbok ligger hemma i träningsväskan. Och jag var inte längre lika glad och nöjd med mig själv. Så nu sitter jag och dricker vatten och äter en torr macka.
så det var nog allt om vädret.

ikväll är det myskväll med andyboy som gäller, vi ska laga mat och ha det fint.


OCH JA just det min ipod är borta, buu. igår var jag tvungen att springa runt munken utan musik i öronen, så första halvan av varvet sprang jag och tänkte vart kan min ipod tagit vägen.
PLUS att ett helt fotbollslag var ute och spang så jag mötte massvis av grabbar, varav en liten knott sa hej sötnos, jag tog det som en komplimang..


nu ska jag jobba.








jag längtar till dessa dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback