let's start a band, and act like we dont give a damn

nu ska jag berätta om min nya träningserfarenhet.
Tack vare facebook, ja facebook fastnade jag vid datorn.
Och blev jäkligt sen. Tanken min var att träna core och innan det springa ett varv runt munken.
Coren började klockan 1900 så jag tänkte lite innan sex borde jag ge mig iväg för att inte behöva stressa allt för mycket och hinna till friskis till halv tjugo i.
Halv sex sliter jag mig lös från facebook, kör fort (så fort man får) hem och NATURLIGTVIS hamnar jag efter en övningskörare som kör i 30, seriöst.
och kvart in sätter jag min fot innanför min dörr. byter om kvick som fan och tar bilen ner mot munken.
och nej jag var inte där lite innan sex, nej fem över sex börjar jag löpa, och jävlar vad stressad jag var och vad jag sprang.
och vet ni vad halv sju kom jag tillbaka till min bil och hoppade glatt in i bilen (ganska trött ja, men inte så svettig ;)

kom till friskir 1844 och hann gå på coren. JAPP

så mitt tips sätt dig i tidspress, då måste du springa så in i helvete!

yes så här kul är mitt liv. haha vårruset HERE I COME


imorgon ska jag träffa ellen, kul att träffa en levande människa (förutom när jag tränar då) det var ett tag sen.

xoxo lolo


Kommentarer
Postat av: els

haha känner samma här.känns som man bara jobbar och tränar.kanske inte tränar lika mkt som dig dock.

2010-01-21 @ 11:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback