life of lolo

Tjänna bitchäs.

Fredag idag, ny dag nya tag. Det var en viss liten emma engborg som fick mig på glatt humör igår.
Vi gick runt i ett villa område i en timme och pratade om livet och sommaren som komma skall,
denna sommaren ska bli den bästa på länge, en andledning till detta, JO hultsfreds festivalen.
Det ska bli så jäkla skönt att åka på festival och leva det livet. (ida du och Li ska med) skönt att det är tre dagars på ett sätt, skönt att dra ner på tis/onsdag den 6 eller 7 sen dra hem lördag morgon. (ja vi är hemma på lördagen, så sluta snacka.)
det börjar rulla in lite bra band, nu väntar vi på lite stora band och jag har en egen önskelista som innehåller bla Melissa Horn.
Sen har jag & bff lite andra planer. som snart ska gå i lås.
Jag & andy ska åka en vecka till solen. Blir troligtvis turkiet, det är billigt, det är drag, dom har god mat och det är varmt.
sen blir det nog massa kul med brudarna. (typ utekvällar, typ fiskaturer ;) )
och norge givetvis och sthlm. maha denna sommaren. ge mig.

och jag har redan mina festivalkläder klart i mitt huvud det blir inslag av hatt, leopard, jeansshort och nitar.

idag är en bra dag, jag har toppenplaner för fredag-lördag, på söndag är det jag&emma som går till Lj och käkar middag hos päronen, på måndag är det fotboll (det bäste jag vet) på tisdag är det fys (det nästa bästa jag vet hahaha) och lunch med ida (det är också det bästa jag vet, mat&en toppen vän) på onsdag är det löpning, core och fika. MUMS. på torsdag drar jag & min SAMBO (mitt favorit ord, NAT) till norge.
och stannar i fyra dagar . lucky me.

idag är ironin tillbaka. i LIKE. suckisucki.
imorgon ska jag äta oxfilé och på söndag ska jag springa bort den. 

                                            
så här glad är jag idag, i mina nya kläder och allt. nu ska jag jobba, tack för mig och hej och trevlig helg. JARÅ.


Kommentarer
Postat av: Emå

JAHAAARÅÅ att vi ska OCH typ som att du kommer va lite min SAMBO senare i vår :D

2010-01-29 @ 16:46:10
Postat av: ida

tuesdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay YEAH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback