mcd crew

jag hade en jätte trevlig kväll igår, trots allt, efter att ha sagt byebye till linnéa ville jag helst bara stanna hemma under ett täcke och tröstäta massa choklad.
men nej jag tog mig i kragen, gick på den där jävla hockey matchen. åt gott.

sen var det dags för nästa anhalt, partey med mina favorit donkenpersoner, det var en himla trevlig förfest. jag blev offer för en lek, jag som dessutom drack vin fick i mig lite för mycket lite för snabbt..
haha (tackar madsen för detta ;))

efter förfesten gick jag hem, jag tänkte ta taxi hem men när jag kom till torpa insåg jag HUM vem har mitt kort, JO andyboy, så nej nej jag fick gå hem, jag ringde min bror och tvingade att han skulle prata med mig medans jag mötte fyra personer, jag var lite rädd, MEN det visade sig vara andy, hannes, elli & sara haha jag BA nemen HEEEEJ
haha

nu ska jag dressa på lite normala kläder (aka inte kläder med chokladfläckar på) sen ska jag dra in till stan och gå och gå samt mata änder med ems. det blir skoj.



hörs då.


och carro, nadi frågade mig igår var min lilla blonda kompanjon var, och han syftade på dig :) miss you.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Aaaaw, tur att du inte gjorde det utan hade kul isället. Jag satt och försökte fika efter att du hade gått men min aptit var som bortblåst. Fick väll i mig halva bullen och halva koppen kaffe och sen kom tårarna igen. Jag kommer sakna dig gumman. Men ja, 3½ är i ju faktiskt inte såååå långt att åka. Ska bara skaffa körkort först ;p Puss

2010-01-31 @ 17:07:11
Postat av: carolina

naaaw :) vad roligt! jag vill också festa med er ju...! jag saknar dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback