mjölk + makaroner =

stuvade makaroner. japp. jag och papps har blivit lite smått beroende av stuvade, och denna vecka serveras stuvade idag. IDAG. jag hoppade frukosten för att få plats med extra mycket makisar..
äsh tror ni på den själv. jag hoppa frukost? jag som älskar frukost...

senare idag blir det PW med Linnéa, löpning och sen core med ellen. yesyes.
igår gjorde vi en rolig grej på fotbollsfysen, man skulle hoppa på ett ben, men det är inte så lätt som det låter, nej en lagkamrat skulle hålla i det andra bener och styra runt en. japp sjukt jobbigt och balanskrävande, men i did it. 
 
och jag längtar till helgen, på fredag ska jag träna puls sen ska jag&linnéa ha en sista kväll i jönköping ihop. buhu, med sallad, film och annat gott.
på lördag ska jag hjälpa L + familj att flytta ut henne (jag funderar på att göra en kupp, tex packa tillbaka allt så hon inte kan flytta ;) )

sen vid fyra snåret är det jag som befinner mig i kinnarps arena (ja döda mig) för att kolla på hockey, och anledningen till detta är att papps har lougen och det är en jobbgrej. (aka han har bjudit in kunder och leverantörer) så jag måste komma och vara trevlig och verka hockeyintresserad (men hey vet ni sist jag var där, iofs för typ 6 år sen med emmaeng, iallafall då fanns det chips tummen upp)

efter hockey är det raka vägen till fest, mitt kära gamla mcd crew och jag ska slå våra fina huvuden ihop och supa till det. det kan inte bli annat än succé.

oj såhär mycket har jag inte skrivit på länge, men nu vet ni. och nästa helg är det norge för hela slanten, det ska blir så jäkla kul!

men icke att förglömma vad inlägget är ägnat till, jo de stuvade makaronerna jag ska äta till lunch idag. MUMS



                         

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! Du skulle bara VÅGA! F*n vad jag har packat nu asså....det ekar i mitt vardagsrum igen :( Jag som precis blivit av med ekot....

2010-01-29 @ 00:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback