vi rymmer bara du&jag

vilken underbar söndag, jag började dagen med att stiga upp 0830, jag hade lovat andyälskling att köra honom till hans jobb ett besult jag tog igår natt klockan 00:00 för att vara lite gullig mot min sovandes boy. när han väckte mig idag vid halv nio ska jag villigt erkänna att jag ångrade mig en smula, faktiskt. men har man lovat så har man. så det var bara upp och hoppa, jag hoppade i mina löparkläder (JARÅ) körde andy till jobbet, parkerade bilen vid munksjön på hemvägen och sprang ett varv (idag sprang jag på 25-30 minuter JARÅ utan mat i magen)
nu sitter jag i min soffa nyduschad och äter frukost och den består av morötter och nutrilett. (ibland är jag duktig)

och jag är så nöjd att jag inte drack igår, jag ska sluta dricka varje gång jag festar. jag hade jäkla kul ändå. och idag mår jag kanon.

later on ska jag&linnéa ut till metropolen huskvarna och fira morfar som fyller hela 81 år imorgon!
men först ska jag ligga och lata i soffan i några timmar, jag om NÅN är värd det mohaha!

later






beach 2010 kommer tidigt iår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback