what goes around




nu har jag precis slitit röven(hittar ni min?) ur min (milt sagt) på fysträningen med HERRlaget. vi började med att springa i ca 10-15 minuter och dom sista två skulle gå i 80 % maxfart (aka vi sprang med killar, så jag sprang nog på 120 % hela tiden) sen hade vi fys på det, jag bara känner hur musklerna växer i mig, imorgon ska jag på core, för at stärka min bål (aka få snygg mage) på torsdag ska jag&frida löpa, på fredag blir der spinning, lördag blir det lättare jogg och på söndag är det vila.(vila är viktigt)
jag kommer bli urstark och få superkondis.



(sa jag att jag har gått ca milen idag med? inte, jo men det gjorde plus att jag bar min skadade hund i ca 2 kilometer, jarå, vilken kvinna jag är, hey beach 2010 bring it on)

JARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ  right back at ya.


Kommentarer
Postat av: ida

JÄKLAR lollo, jag blir trött bara av o läsa om det där..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback