i don't have the strength

                    

HEJ!

min hals lite dödar mig idag. men det har väl inte hindrat mig från att pallra mig upp en solig fredag som denna!
jag började dagen med att mysa lite med mina små vovvar som sov över inatt, alltid lika mysigt att vakna upp och hitta alice ligga på rygg och gotta sig.  det om det. idag slutar jag tre! så jäkla skönt, jag ska svänga förbi ica och köpa lite maut, och sen ska jag hem och städa lite för ikväll kommer emma&ida. det blir let's dance och lite käk, jag har iofs inte tittat på en minut av let's dance i år MEN det blir nog spännande!
imorgon ska jag&andy dels montera upp en rullgardin (wish us luck) later on ska vi åka upp till kinnarps och käka mat och kolla på hockey, det ska faktiskt bli kanon mysigt att umgås lite med mitt lilla hjärta.

det om det.

jobb var det ja.

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback