If it makes you happy, then why the hell are you so sad?

If it makes you happy
It can't be that bad ?



MONDAY?



och jag blickar tillbaka på en toppen helg, jag har hängt med vänner, jag har degat i soffan, jag har tränat, jag har storstädat hela lägenheten.. och jag har lagat mat. jag och emma slängde ihop en kalasgod pasta. (dock blev det inte lyckat, men gott blev det.) veckan som kommer bjuder på fotboll x 3, spinning x 2 sen lite annan träning SÅKLART. till helgen blir det andy&lollo tid, och till den stora HÖJD punkten. SÖNDAG. då jag, math, emma & ellen ska dra till isaberg och åka skidor. WOHO. kan vara det roligaste på länge. och träffa math ska bli kanon kul, var ju ett tag sen nu. och ellen också IOFS. men det är ju bara en tillfällighet att hon är bortaaa.

ikväll ska jag springa.jag hoppas att xynthia har blåst klart då, annars kommer det blir kämpigt.
och idag har jag&A köpt en ny rullgardnin som ska sättas upp snarast. jag vaknar tidigt varje morgon och tänker öppna inte ögonen då kommer ju bli klarvaken på två minuter.


OSH . nu blev klockan mycket. HÖRS DÅE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback