it takes two

HEJ!

igår var jag&emma sjukt duktiga när vi sprang runt munken, mina ben var väldigt trötta&sega, men det gick fint.
just nu sitter jag och kikar på träningskläder, jag är jättesugen på att köpa en fin löpar jacka, har hittat en från nike. men jag väntar tills jag åker till sthlm. där kommer det finnas mycket mer!
och så vill jag passa på att skrika GRATTIS till min älskade Linnéa som har fått en lägenhet! jag är så nyfiken på att se hur den ser ut och hur allt kommer bli! grattisgrattisgrattis!

jag och ellen träffas som vanligt (lite tradition med fika på café paus på onsdagar) för en fika. men nejnej vi är ju nyttiga nu, och istället åt vi mat. ellen sallad, jag tacotallrik. MUMS och pratade om allt och ingenting, ska bli så sjukt kul med påsk(partss)fest, jag ska klä ut mig till en kyckling för att matcha ellens nyinköpta handdukar ;)
och parmiddagen nu är det bara en månad kvar woho! det ni. tiden går fort fort fort.

idag ska jag jobba till till fyra, sen ska jag hem och kika på greys (jag är på säsong två del två) och ikväll är det löpning+fotbollsträning som gäller. sjukt kul!

och imorgon ska jag hänga med frida, emma, sofia & elin!  tacos + mia och klara? det är vad det ryktas om, men vad vet jag?
och på lördag ska jag&andy gå på bio (iom att han dissade mig så valde jag film) och givetvis valde jag remember me med hunken pattinson i huvudrollen. jag har ingen aning om vad filmen handlar om men det är säkert jättebra!

              

det verkar vara en kärleksfilm (me like) då kan jag och andy sitta och hålla handen (tss)


det om det. idag ska jag käka stuvade makaroner till lunch MUMS. (och ja rödstuvade med en liten smörklick i, tränar man så får man right?)

det var nog allt. och det var väl ändå inte illa. ganska kul att blogga ändå, mitt liv kan vara det mest intressanta.

xxx


Kommentarer
Postat av: EmOOOO

HA HA HA HA HAAAAAAAAAAA...FAN VA KUL MED MIA O KLARA!!! Nu blev jag klad emo :)

2010-03-18 @ 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback