it's you

                  



blev precis nobbad på min lunchdejt, för han skulle jobba, så jag är lite bitter. eller inte lite ganska mycket faktiskt, vi skulle äta på jensens men nej. nu får jag åka hem och äta bacon. själv. jag är så jäkla bitter. mcdonalds gör ingen människa glad. det finns så mycket jag skulle kunna skriva om dom, men då skulle jag satt mig själv i skiten och det är inte värt det. jag är jäkligt glad att jag har lagt den tiden bakom mig, det enda som jag saknar är några få människor som jag jobbade med. jag saknar biogänget, B1 (tss), madsen + co.(ironiskt ordval  plus co.)  
elli ser jag till att träffa på fritiden jag tror bestämmt det är en vän för livet. min lilla elli.
nu ska jag hem och äta lunch själv. KUL VA?

ikväll ska jag springa med emma och fika med ellen. jag längtar redan.

xxx / bitterfittan.

Kommentarer
Postat av: carolina

jag saknar dig med B2, fan vad roligt vi hade åt de sötnos, hahaha Bananer, i pyjamas (sitter och skrattar just i detta nuet) Puss!

2010-03-17 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback