melissa horn

                            

denna underbara röst kommer till hultsfred i sommar, det kan vara den bästa starten på veckan. tack hultsfred och tack melissa horn!
sommaren kommer bli så sjukt bra, jag kan knappt bärga mig, däremot insåg jag nyss att jag är och badar i medelhavet när anna sjunger hem första plats till sverige, damn damn damn, (men hey, jag tror jag kommer trivas som fisken)

veckan som kommer bjuder på:
♥ mycket löpträning (hittade en artikel om hur bra det var att springa, kan lägga upp den)
♥ två fotbollsträningar
♥ tacobuffé på fredag (med frida och co)
♥ fika med ellen
♥ spinning med mamma
♥ tandläkaren imorgon (tandställningsbarn, yepphepp)
♥ sist men inte minst, idag ska jag söka in till högskolan

bläddrade lite i min kalender, och hey, våren ä är här för jäklar var jag har saker att längta till:
sthlm/hälsa på Linnéa (26-29/3)
påskhelgen blir det fullt upp, fest + familjemiddagar
högskoleprovet (okej, kanske inte något att längta till, men ändå en hel dag försvinner)
parmiddag (YEAY)
popadelica
vårruset
lady gaga
hundvakt
födelsedag
kreta.
sen är det sommar.

nu ska jag gå hem och käka lunch, yepp gå. jag är för snål för att tanka bilen, så numera går jag. JAJEMÄN.
(okej, jag ringde brossan och tänkte höra om han kunde komma ohc hämta mig, svarar han? nej!)
så det är väl bara att traska. yes indeed.)

xxx 


Kommentarer
Postat av: Emmisisisisisi

Vi kan titta på Anna på Kreta medan vi äter världens godaste tomater med fetaost och kött o allt vad det finns för grekiska smaskigheter =D

2010-03-15 @ 18:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback