när jag lämnade gbg

HEY VÄNNER!

idag har jag&hjärtat varit i gbg, jag har shoppat, ett linne, en jeansskjorta och en bustier (osäker på stavning) MEN till det bästa andy skulle köpa skor, och vet ni vilka skor han kom hem med? JOPP, jag fick på honom ett par svarta höga converse, tror ni jag är nöjd?
(ps han var sjukt snygg i dom, jag blev nästan avis)

det om det.

i söndags var jag emma&math i isaberg. och jisses vad kul vi hade, emma var kanske den grymmaste nybörjaren i världen, jag&math var kanske de bästa lärarna (och dom tuffaste)
dessvärre har jag dragit upp min axelskada, jag får lite probs med den när jag överanstränger mig, sen jag trillade på en rotjävel i skogen när jag sprang för ETT år sen. jomenvisst. kul.
iallafall en toppen dag. med toppen tjäjjor. och jisses vad trött man blev.

veckan bjuder på ehm ehm ehm myskväll med ellen&emma imorgon, fotboll, andy&lolo häng i helgen, melodifestivalfinal och träning. det om det.

NU greys, (ja jenny jag har börjat kolla, jag är på femte avsnittet och det är bra. men inte bättre än oth eller oc än iallafall ;) )


BYEBYE BITCHES

Kommentarer
Postat av: 747

yay greys :D jag hörde minsann av emma flängkorv att du var helt lyrisk över greys, låna andra säsongen av mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback