some days

                                  


jag har världens bästa hundar. dom ger så mycket glädje. och är så söta. varje morgon när jag hämtar dom blir dom så glada och det smittar av sig och jag blir glad och pratar med min gulligaste bebis röst. och jag är inte den som är den där gulliga tjejen. men när det kommer en hund händer det något med mig. jag blir helt varm i kroppen och vill bara gosa med deras gosa kinder.
JA. där har ni min svaga länk i livet. hundar. i love them.

idag är bossen ute och reser så jag&hundarna är själva, detta firar vi med att crasha emmas place med sallad från café paus. sen ska vi mysa ner oss i hennes soffa och lunch titta på OTH. inte var dag det inte.
efter det går vi en promenad för det är det roligaste O&A vet. och dom älskar ju emma. så det måste ju vara den bästa stunden i livet för dom.

ikväll ska jag lira boll med världens bästa torpatjejer. det finns inget som slår att lira boll en småkall tidigvårkväll med mina fina fina tapabrudar. (fniss)

eller JO mina barndomvänner.

imorgon ska jag på roadtrip. stockholm. jag längtar lite efter bilfärden, den delen med att ha massa bra musik att lyssna på. det är en av dom bästa sakerna i livet, lyssna på musik och verkligen lyssna. moh

så nu lär ni inte höra av mig förrens nästa vecka. men jag tycker inte ni ska gråta floder över det. 
tänk såhär, lollo är i ett soligt stockholm, hon umgås med en av sina bästa vänner, hon shoppar som bara den, för pengar som hon får tillbaka från skatten, hon äter gott, hon skrattar och har det bra. 
så le för min skull. 


HÖHÖ älska att vara såhär självgod.

suckisucki xxx /loulou
 


Kommentarer
Postat av: ida

njut av pengarna o sthlmshopping! ;) i höst är du inte lika tät honey ;) hahaha. LOVE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback