tickets

         


kl 0900 satt jag som en klisterlapp vid datorn, klickade in och beställde Lady Gaga biljetter! och JA jag fick tag i fyra stycken, så den åttonde maj drar jag ellen&math till sthlm, där möter vi upp Linnéa och lady gaga here we come.

så jag är glad.

ikväll ska jag&andy hjärtat laga tacopaj och va lite. ganska länge sen nu.
imorgon ska jag spinna och på kvällen ska jag hänga med min favorit ellinor, vi ska laga lite käk och sen kolla på melodifestivalen. (heja anna&salem)
och på söndag ska jag fira paps som fyller år.
där ja, jag som inte hade några planer till helgen. pyttsan.

nu ska jag straxt käka lunch, pappa är på pizzeria prima och hämtar käk, vad tror ni det blir fettopizza eller nyttosallad?
MAHA i'm not gonna tell you.

SHIPSHOP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback