weekday

                    


1339 onsdag den tredje mars. ikväll tar jag på mig löparkläderna och reflexvästen och ger mig ut på en liten runda, min kropp kommer känna ett slags rus, glädje rus kanske? rund min hals ska det hänga en en medalj i den ädlaste valör, kanske för att jag är världsbäst. eller kanske bara för att jag förtjänar det?
jag kommer komma hem, sjukt glad och nöjd efter min lilla runda (eller blir den lång kanske?)
jag ska då lägga mig i sängen låta mitt huvud snurra och ruset ta över min kropp.

jag kommer vakna imorgon med värsta symtomen av? träningvärk? men ändå nöjd över min prestation?


älska löpning! ♥

Jag ramlade in på nåt diskotek, och sen ramlade jag ut såvitt jag vet. Och jag ramlade omkull och tog mig upp igen och sen, ramlade jag omkull igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback